lørdag 6. mars 2010

Rannveig


Dette er da Rannveig aka Lilleblack * @Nettby *

Rannveig møtte jeg første gang på Vinterbro senter i februar i fjor da jeg skulle på fest Hjemme hos Liv som også henne skulle på, På starten så var jeg forsent ute til festen pga toget hadde stoppet i langhus i over en halvtime, Så når jeg kom til vinterbro senter fikk jeg en melding av en vennine om å finne en jente som hadde røde å hvite dreads,samtidig så var hun rett ved meg på burger king da jeg fikk meldingen, Morsomme var at jeg hadde blitt ropt opp på høytaleren om at jeg var savnet og om at de jeg skulle feste med ventet på meg ved parkeringsplassen xD
Så ble vi kjørt til festen til liv for jeg skulle ta følge med henne

På festen snaket vi da om gitarer og hun fikk meg til bli sykt sjalu da hun fortalte meg at hun hadde en wartribe signert av Kerry king fra Slayer

Rannveig er en vakker kvinne som bor i mysen som har lagd sinn lille egen bedrift kalt Icydreads der hun da lager å selger syntetiske dreads som også jeg har kjøpt av henne.

Rannveig i seg selv har jeg ikke møtt så altfor ofte, Men det er koselig å møte henne når hun er tilstede
^^

Som jeg sier, Jeg er en ræva blogger

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar