mandag 8. mars 2010

Helga

Ja I helga så drakk jeg etter 3 ukers fravær og jeg kan enkelt å greit si at jeg elsker å drekke selvom jeg brekker lett av alkohol >_> Det er så deilig å bare få alt som bekymrer meg vekk i løpet av et par timer og roe nervene og blodtrykket til jeg føler at jeg ikke trenger å tenke på noe.. For å være ærlig så syntes jeg drekking er noe av det beste som den dag i dag finnes pluss at jeg har fått bedre kontroll over meg selv når jeg er beruset, Noe som gjør tilstanden jeg er i mye bedre.

Jeg begynte å drekke på kvelden.. Var deilig, Så fikk jeg Melding av Søte søte søte Ganger tusen søte Frida som Inviterte meg og andre på kveld hos frida :3

Klokken ti over 9 på kvelden dro jeg til Oslo for å møte Fredrik som jeg tok følge med Videre til Frida som bor i Manglerud..

Hos Frida var flere gode venner jeg kjente, Anoar, Hege og Shireen ^^
Hele kvelden røyket vi utallige mange sigaretter, Drakk en god del vin med Frida og så tok Fredrik, Frida og jeg en masse masse bilder i speilet som jeg skal laste opp når Frida får lagt ut bildet. Vi 3 er gode med hverandre :L ( IKKE SÅNN DUMMEN )

Klokken 2-3 kom Faren til Frida hjem etter han hadde vært på cover konsert av pink floyd.. Det er utrolig fett hvor kul Faren til Frida er.. Tenk deg.. 5 Ungdommer i brisen. Full og hyperaktiv tilstand blir akseptert av en far og vi alle 5 sov i samme hus... Han sov på Sofaen xD Stakkar.

Frida Og jeg sov sammen ... Før vi la oss måtte hun bare absolutt si til det til faren sin da xD

Pappa!?!?! Jeg skal sove med Chris.. nei vi skal ikke ha sex.. vi skal bare sove sammen... Jeg er veldig glad i han skjønneru :3

Så da sov vi.. Men ble vekket opp flere ganger pga Anoar var sykt overtrøtt og hyper.. Det var koselig og Frida å jeg fikk besøk flere ganger av Shireen, Hege og Anoar..

Etter en stund så ble det stille.. men så kom ANoar innpårommet.. Helt sjokkert.. Han var tydelighvis utsatt for en froskedemon o-O

Jeg måtte filme dette for å bevise at jeg ikek snakker bullshit.. HELT SYKT
NB.. Frida å jei måtte patere Anoar når jeg var Færdig med å filme, Han var helt borte stakkar.. Restene av Anoar kan du finne i en takrenne i Oslo..


Klokken syv Fikk vi Endelig sove og jeg våknet opp IGJEN med sugemerker på halsen ://
Glad i Frida <3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar