fredag 5. mars 2010

Danijela




Dette er Danijela og jeg elsker henne

Danijela møtte jeg for første gang i Engelsk timen på en fredag i september i 2007
på drømtorp i brakkene utafor skolen pga de hadde lyst å gjøre den * vakre * skolen * penere*


Danijela var min første ordentlige forelskelse og er den dag i dag den personen jeg vil dø med og vi kan snakke om alt og hun elsker å kalle meg tik-tak^^

Danijela og jeg har gått igjennom MYE, Feks helvete sammen på drømtorp i 2 år som jeg egentlig er 2 av de beste årene på vidergående jeg har hatt pga henne. Savner de tidene ))):
Hun åpnet meg fullstendig, Huner grunnen til at jeg er blitt mere åpnere og mer personelig jeg var før.
Vi har vært på tur til stavanger sammen, Vi har drukket og festet mye sammen, sovet sammen en del ^^, også på vgs2 kranglet vi hele tiden om hvem som skulle ha shotgun i hjørnet i klasserommet ( Hun er brutal ) og hun fikk alltid viljen sin og jeg endte opp med et par blåmærker .__. + hun pisket meg i øyet med et skjerf i desember i 2008. Vi har også farvet håret sammen et par ganger i januar i 2009 ( jeg er syk på å huske tider )
Og et av de beste minnene var etter zombiewalken 11 juli i fjor var jeg hjemme hos henne hele natten, Der røyket vi og spilte wii og senere la vi oss og snakket sammen i ca 3-4 timer ._.

Danijela er den skjønneste av alle som fintes og du kan bare glemme å ødelegge henne, Jeg dreper deg sånn serr hvis du ødelegger henne.

Danijela.. I LOVE YOU <3

3 kommentarer:

  1. Haha, you are so sweet! And bloody MAD! MOHAHAH *Whip*
    FUCK SALT.
    Bitch!.....I LOVE YOU<3

    SvarSlett
  2. jeg er så glad i deg tik tak <3 Noen ganger når jeg har en dårlig dag leser jeg dette =P
    ILU<3

    SvarSlett