lørdag 6. mars 2010

Christine



Dette er Christine Aka pokeonme @Nettby Vi er internettkjærester :LLLLLLLLLLLLL

Christine og jeg snakker på nettet 5-8 timer hver dag på nettby,msn og facebook :L
Og vi snakker om jevli mye og vi blir aldri lei heller ^^

Christine Kontaktet meg på i påskeferien i fjor med meldingen i have no dog :c
Fordi på nettbyprofilteksten så skrev jeg : send meg brev or i fuck ur dog... Og voila så snakket vi så inn i helevte mye. og vi snakker og snakker og snakker over all verdens grenser og det tar aldri slutt

Christine er fra bergen og skriver på bokmål noe som gjør meg uvant til å snakke med henne på telefon pga hun snakker dialekt :c Men det driter vi i.. sier vi :L

Hun er obsessed med internett fenomenet 1337 ( leet speak) og må alltid skrive noe i dagboken på nettby hver gang klokken slår syv over halv 2 ( 13:37 ) noe som jeg var flink til å huske og skrev inlegg i dagboken min på nettby, men nå har jeg gitt opp for jeg glemmer det HVER gang :c Også lagde hun et bildemappe som inneholder 1337 bilder av lolz

I Desember i fjor møttes vi endelig IRL på oslo s ved tavla og vi var sammen og loka i oslo i 2 timer før hun måtte dra på konsert :c vi fikk også tatt et bilde av oss 2 noe som vi ikke har fått fremkalt elelr lagt ut pga bildet ligger på Sirils mobil ;__;
Det var de raskeste 2 timene jeg noen gang har hatt :C Noe som sier at hun er awesom som et helvete og jeg ser fram til å møte henne mer..

Christine my internett gf ilu <33333
Og jeg anbefaler deg å spamme henne med meldinger .. fordi hun elsker det :L

Stikkord ; Raises fists* suck me, Brofist, 1337 , NEI, og masse masse mer :c

Puzzz <33333333

2 kommentarer: