lørdag 6. mars 2010

Ella


Dette er Ella Elizabeth aka Chillyp på nettby

Ellu er søteren min som ble skilt fra meg ved fødselen.
Ellu er jente jeg er forjævelig glad i ^^

jeg husker første gang jeg fikk høre om henne.. Daniel fortalte meg 16 oktber i 2008 at han skulle til en jente, Som han var forelsket i og det var absolutt denne dagen han fikk seg dame..
Og denne damen var Ella.

Ella Møte jeg på nyttårsaften i 2008-2009 og vi hadde snakket med hverandre på msn i et par måneder i forveien xD

Jeg er forjævelig glad i Ella.. Hun er lillesøsteren min xD
Vi har gjort mye sammen og jeg er så glad For at hun er sammen med Daniel,

Ella biter,hun lager pokemon lyder, feks til Pikachu og ditto og jeg rødmer hver gang hun gjør det.. også når hun får dådyrøyne og sier pika pika.. og etter litt angriper hun å biter meg o.O
men uansett jeg er glad som et helvete i Ella og jeg er glad for at jeg møtte henne ^^

Ella ILU <3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar