torsdag 18. mars 2010

Charlotte




Charlotte har jeg kjent i over et år nå. Jeg er veldig glad i Charlotte.. Vi har et Hat/elsk forhold. 70% hat og 30% elsk
Forelsker jeg meg i henne banker henne meg :( Litt vanskelig ._.

Charlotte kom jeg over på nettby etter å ha stalket henne i en uke..
Etter noen brev skrev vi sinnsykt mye og dette fortsatte i glere uker... Snakket sykt mye :3
Så møttes vi for første gang samme måned i mars 2009 som vi hadde begynt å snakke sammen..

Vi loka på kolbotn senter.. Så snakket vi i ca 40 minutter på benkene ved vinmonopolet men rare kidsa stirret på oss .________.


Så fortsettet vi å snakke å snakke.. Og på 17 mai hadde vi en dag sammen..... Vi vi gikk rundt på sofiemyr stadion, Dro hjem til henne, Spiste veggis mat.. stefaren hennes kom med den kommentaren når jeg prvde soyaburgeren... Jasså ja, Du prøver å få opp puckenJA.. Hø høhøh* Jeg døde litt inni meg da .____.
Så så vi på Alien sammen med lise.. Og den dag i dag ler hun av meg fordi jeg syntes Alien er skummel ._.

For tiden møtes vi ca hver 1-2 måned.. Alltid kos :3 HAr hatt mange gode stunder sammen :3
Også blir det god mulighet at vi skal på Wacken sammen

Men uansett.. Charlotte er awesome som et helvete, Gal, Vakker, Inteligent Og hun kommer med de mest randome inleggene til tider
Også krangler vi jævelig mye :D

JEg er glad i deg Charlotte :3 Skulle ønske jeg ble kjent med deg mye lengre før ._______.

ILU <3
Hat meg for at jeg suger i å skrive om deg ._______.
Jeg er en ræva blogger.. Det vet du

Ikke slå meg med hammer pliz

1 kommentar: