søndag 29. mars 2009

Shit jeg vil se

Takket være en dritkjedelig helg, så bare får å få tiden til å gå, bare skriver jeg de banda jeg vil se og skal se før jeg skyter meg selv foran en haug med unger når jeg er nær å havne på et gamlehjemm :D.


Anthrax
Black Sabbath
Cannibal Corpse <3
Dimmu Borgir
Megadeth <3
Metallica ( skal se til sommeren ^^)
Satyricon
Slayer ( Har sett, vil se igjen)
Pink Floyd ( Hvis det skulle hende at de ble gjennforent)
Testament ( skal se dem på wacken)
Pantera
Judas Priest
Amon amarth ( sett, skal se igjen på wacken)
Quiet riot
Doors. ( Bare en drøm som aldri vil bli realitet, men det er vel lov å drømme?)
Posion
Slipknot ( sett, ikke fan av dem, men jeg har aldri vært på en konsert der det var så mye liv )
Led Zeppelin ( Dream on)


ja til flere søndager.. NOT

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar