onsdag 18. mars 2009

Herregud

-Dette er hva som skjedde med mikael på fredag

Mikky... sier:
nei jeg og to venner gikk til kaffe sjappa på senteret, og så roper noen S.O.S.S (Selfish Overly Stupid Svines) -"dere må farge hele håret da *giggle*" jeg som vanlig flipper jeg fingern i retning av dem og går videre. "er du skeiv, han er så skeiv azzzzz" vi bare gikk og de prøvde noen ganger og få tilfedstille sine små hjerner med oppmerksomhet


Mikky... sier:
vell vi skulle inn på mac'rn etter kaffesjappa... og jeg ble lei maset demmes, og stoppa så hånlig på påfuglene, hun enne jenta (faktisk med pigz i trynet, men likevell en ekstremt skrikende S.O.S.S. holdning) sier søtt -"viser du den jævla fingeren igjen skal jeg brekke den av og stikke den opp i ræva på deg!"
Christoffer Ekeberg sier:
._.
Mikky... sier:
jeg ser på hun noen sekunder og andrar et hånlig snøft og går videre. Rett før jeg går inn på mac'rn så sier en annen av dem -"du gutten? du du du" (tokk tid før jeg ga etter og stoppet og så hånlig på dem) "hører du på musikk?" *ristet litt blondt på det sement aktige ansiktitet* Jeg svarte som selvsakt ja, og hun svarer før jeg får sakt stort, "hvet du hvem mayham er? Liker du dem?"
Mikky... sier:
jeg sa nei, de har for få gode sanger til at jeg anser dem som noe tess. og hu svarer som den inkompetente drittungen hun er, uten og en gang skjønne at hun dreit på leggen at hu var datra til en i mayham

Mikky... sier:
jeg lo og gikk videre



HERREGUD LAWL

2 kommentarer: