tirsdag 3. februar 2009

gamle minner! part 1

Okei... Akkurat nå så skjer det ikke så stort mye enda at bare jeg skal begynne på skolen neste uke og nå for tida jobber jeg.. og på jobben i dag så rota jeg oppi skallen og fant gamle minner fra tida... Vel jeg har mange minner som jeg har lyst å skrive om så her en av et av de minnene jeg jeg husker godt.



Tøyen badet 2004/2005



Liten intro om tøyen badet.



Hvis du vil bade, bad ikke på tøyen.. fordi på tøyen så lukter det urin. Det er urent, det er pedofile der som man kan tydelig se hvorsomhelst på tøyenbadet. er du gutt elller en eller annen rar grunn kommer in der som jente så ser du veldig godt et eksempel om hva jeg mener når du går inn i badstua. ( hvis du lurer på hvor lenge jeg var i badstua så kan jeg si at jeg var der under et minutt)





Ve det hele begynte når jeg var med farmor og sis med på tøyenbadet For å bade.

Å gud som jeg elsker å bade, vel etter jeg hadde skiftet i den ekle gardoben så beina jeg forbi dusjen og forsatte videre til trappen og på veien fikk jeg sett en jeg antyder som er pedofil fordi han satt i en av flere små huler med vindu til bassenget. Og i den lille hulen så stinker det urin og sånn slags. Og jeg merka at samme person satt der flere ganger over lengre tid.

oke så etter det var jeg ved vannsklia. og på toppen av vannsklia var det en liten frekk drittunge (12-14 år) som spørte om jeg hadde diare. Så sier jeg nei! har du? siden du spør bare får å være frekk tilbake. det første den ungen sa var: er du rasist? ( ja han var brun) Og jeg svarer nei. så f så skal jeg skli da. og den lille drittungen kommer etter uten at jeg viste det og ham sparka meg i ryggen Flere ganger og jeg lover deg det var vondt. Jeg prøvde flere ganger å få sakt ifra til badevakten men hun bare ignorerte meg , viste seg at ungen var veldig god venn med dama
Etterhvert begynte han å gå på søstera mi å så til slutt så tok jeg igen med at jeg stoppa i sklia og han var på vei med å sparke meg igjen, så jeg vendte meg om og smalt han i ansiktet og ble med ned til enden av sklia og svømte min vei fra seier.

Vel jeg stopper ikke med å skrive nå får det er enda flere historier fra tøyenbadet.
Vel etter jeg hadde hadde klart å svømme vekk fra seier så bestemte jeg meg for å holde meg høyt oppe altså oppe ved 5 meteren. ( stupebrettet var ikke akkurat det beste stedet å gjemme seg men jeg var utrulig heldig)
Så mens jeg var der så så jeg søs ta sin økt på 1000 meteren da. Ved siden av henne var det en neger( jeg er ikke rasist) som så ut som han skulle drukne. Fyren svømte for harde livet han tok så enormt mye kraft for å få beveget seg. men ikke tru at han svømte fort. Søs svømte faktisk veldig forsiktig forbi ham. alle vi på 5 ern trudde først at fyren skulel drukne men vi fikk en skikkelig latter når han kom på der det var grunn og når han snudde! Han skal ha for at han hadde energi.

Ok så var det meg som ville bade et annet sted. så jeg bare tenkte hvorfor ikke barnebassenget(nei jeg er ikek pedofil) bare for å varme seg?
Så annkom jeg barnebassenget. Det første jeg så var at bassenget var gult og at det var menn som små dykket der. ÆSJJJJJH.

Oke så etter det var satt jeg kursen for Gardoben der det nå var flere menn som satt i de små hulene med glassvinduet med utsikt over bassenget.. og så var det dusje og skifte.: hade aldri mer!

FIN!

2 kommentarer:

  1. Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

    SvarSlett
  2. Tøyenbadet er også kjent som badet med mugg i kjelleren.

    Grunnen til at han spurte om du har diare var fordi alle andre der hadde diare. Man får nemlig diare av å oppholde seg i tøyenbadet over lengre tid. Denne garantien er deres hovedfokus når de bedriver markedsøring av badet.
    De lanserte i 2006 sitt mest vellykkede slagord som er:

    Alle elsker Tøyenbadet, menn, urin og bæsj i karet.

    De ble i 2007 nominert til "årets bad" i Fauske morgenblad.

    SvarSlett