tirsdag 10. februar 2009

Drug of the week! q







OKei I det siste har jeg krangla med meg selv skal jeg må prøve å tåle mere skrekk ( jeg er sykt enkel å skremme) Og jeg har fått tanken i meg om at jeg skulle prøve spillet Dead space flere gjenntatte ganger så til slutt at jeg bestemte meg på fredag at jeg laster det ned( Skal kjøpe det den dagen jeg har peng) men jeg fikk ikke begynt det før på søndag Pga Fest.. Jeg var rimelig fyllesjuk btw!


Vel spillet handler om at du spiller en mekaniker som er sendt ut i rommet med teamet dit for å reparere kommunikasjons instrumentene til en romstasjon som omverdenen ikke har fått kontakt med.. Ok etter 7 minutter bryter helvete løs. Teamet ditt blir angrepet av det som det sov var et menneske før, de kalles necromorps!

Og btw spillet er en blanding Av the thing, Alien og black hole!

Necromorphs




Stooooooooor klem :D



Ok nå til selve spillet


For det første Jeg har skriket uttalige ganger, trykket esc(pause)
Spillet i seg selv er creepy som Faen.
Jeg kan si et eksempel.. Du går langs en korridor. Lyset går av. Det kommer en brølende lyd i ekko!
Så stopper lyden og du fortsetter. Så kommer den igjen bare enda høyere! Så er det helt stille. Du forstetter å enda litt lengre og det er ennå ikke noen lyd! Wam! Beiset Tar tak i deg Enten nedenfra. Forfra bakfra eller o verfra. Det er random hele tiden.
Veldig mye av spillet så vil du få sykt mye paranoia! Og tru meg Du vil bli det.

Men det er ikke bare det som er creepy det er også deler av spillet der du får wtf øyeblikk!

http://www.youtube.com/watch?v=ngk2G_TdYCo

Pcen er litt fka karine sry! får ikke alt til å sette seg her!


Jeg har ikke sovet veldig godt de siste nettene, but Fuck that!

Ok Disse beista ( necromorphs ) Dør ikke av et par skud i hodet. Heller ikke i magan.
Du må kappe av dem lemmene, somsom beina. Armene, hodet, på tvers osv. noe som er ekstremt intenst, bloodig og jævelig Gøy :D

Også en av de sjuke greiene er ossen du dør av i spillet

Advarer deg! Dette er ikke Koselig bare et eksempel på at spillet er sinnsykt!

http://www.youtube.com/watch?v=VrZGqZ0jAgA&feature=related

Og med det Good night









Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar