torsdag 21. mai 2009

cant sleep cause my bed is on fire

Klokka er 4 om natta, jeg får ikke sove det begynner å bli lyst, fuglene begynner på gang å pipe i et sett (DØ)

jeg har den rare følelsen i magen igjen, den jævla følelsen jeg i det siste ikke har hatt, jeg tenker jævelig mye nå, det er som regel skole,venner,forelskelse,økonomi,jobb , noia, fremtid. ALT sitter i hodet mitt, nå det er faktisk første gang jeg tenker på alt dette samtidig og det er stress, det er muligens sjanse for at jeg døgner men også sjanse for at jeg sovner også. men jeg må opp uansett opp kl 10 så jeg ikke mister døgnrytmen pga jeg må på jobb på lørdag...
Hæhæhæ helvete.......

Såpass har denne uken vært knall.. God uke indeed

Søndag: 17 mai feiring med Carlotte og Lise. Charlotte er så kuul...savner ho

Mandag: Var med Daniel,Elizabeth og Hanna på ski storsenter, Ble med Daniel hjem og vi storkoste oss resten av kvelden

Daniel ble foresten færdig med animasjonsfilmen sin ^^
http://www.youtube.com/watch?v=eo2T-LJPXnM&eurl=http%3A%2F%2Fwww%2Eyoutube%2Ecom%2Fuser%2F0ThoseSillyPeople&feature=player_profilepage



Onsdag:
Var på jobben og fikk avtalt tider jeg skulle jobbe i sommerferien, begynner 29 juni

Senere på dagen skrev adnan at han skulle til oslo for å drekke, det ble aldri noe av, det ble heller hjemme oss han, men jeg hadde ikke penger, så jeg kunne ikke komme. Trudde jeg helt intil Karine sendte meg melding om jeg ville bli med, og hun kunne dekke transportutgiftene for meg.
Oss Adnan var det full fest med engang vi var der.Vi drakk, skrek, kasta ølflasker og dartpiler i ryggen til Adnan (emo).

sent på kvelden dro Karine og jeg hjemmover, men siden det er også det siste toget vi tok så stopper det ikke på kolbotn, jeg må da sitte på samme tog fra ski til oslo s og vente der i en time, så derifra ta toget til kolbotn. noe som vil tilsvare over 2 timer med tog. Istedenfor ble jeg karine hjem for å sove over.

Torsdag: Karine og jeg annkomer ski stasjon og går hjem til henne.
Altså det er fra ski til vinterbro, noe som tok oss 1 time og 30 minutter, rare er, jeg vil gå samme veien med ho igjen :O

Senere på dagen var jeg med Danijela og synnøve å grillet og røykte vannpipe N_O

Og etter det hjem.....
Og det var en god uke

Nå skal jeg prøve å sove

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar