mandag 13. april 2009

Dere kan alle dra til helvete :D

Denne påsken har vært, vel så å si Veldig utenom det vanelige av det jeg kaller påskeferie.

Jeg har jobbet i 3 dager og resten Av påsken har jeg vært hjemme mens resten av familien var bortreist på hytta.

På lørdag hadde jeg egentlig planer om å ha besøk Daniel og Elizabeth, Idet jeg skulle skirve et inlegg om det på bloggen, ringer faktisk mamma og sier at dem er på vei hjem, Noe som i ettertid var tull for dem kom ikke hjem igjen før i dag. det var egentlig veldig synd, for jeg hadde gledet meg i flere dager med å få besøk.

Isteden Ble jeg med Karine bort til Adnan For å drekke, Jeg Grønnet ._.
Sitat fra adnan: HAR DU TENKT Å SPISE KJØTT IGJEN?!
Adnan har en fin vegg





jeg våknet på sofaen til adnan ved 6 tida og så på Animal planet med Adnan og en jente til klokka var halv 8 og jeg var hjemme ved 9 tida.

Mobilen min er btw død,enten så døde den av naturlige årsaker, eller så ble den myrdet.
Bakpå står det kug <3




Her er min Murstein (Nokia 9500 Communicator (2004) )



Nå kan jeg Skrive sms superfort :]




Akkurat nå så gleder jeg meg faktisk å komme på skolen etter påsken, Det er grunnet fordi jeg ikke har noen klasse på over en måned, Fordi dem er i Spania og det gleder meg meget at jeg kan slække av i klasserommet og Spile gitar med amp i 6 timer i strekk uten at jeg for noen form får klage på det. men såklart skal jeg gjøre noen oppgaver å.

Jeg liker å covre en del låter fordi jeg selv suger med å finne på eget

,Her er de jeg forløpig lærer meg.








Takket være den nye loven Finner jeg bare live videoer.'



Merk: Jeg er Megadeth elsker


Eneste som mangler nå er et plekter.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar