tirsdag 20. januar 2009

Pretty in pink?

I natt så dobbeltdrømte jeg.
Begge drømmene syntes jeg var veldig wtf? Men hvilke drømmer er sånn?

Den første drømmen var at det var en jente/gutt som skrev til meg hvor godt han/hun likte meg.
Hvorfor jeg har skrevet han/hun er pga jeg så aldri denne mystiske beundreren ( nei jeg er ikke homo/bifil).

Den andre drømmen beskriver jeg som et mareritt, for i den drømmen så hadde jeg farget håret rosa! og for en eller annen grunn så syntes jeg det faktisk ikke var så skrekelig.

Og etter at jeg våkna fra marerittet så våknet jeg av mobilen som spilte Slayer: Jesus saves på høyeste volumet, Det var sjefen som ringte meg, I telefonen sa han at jeg kan jobbe i 6 dager utover de 2 neste ukene..
Endelig kan jeg snart slippe å være anoretiker frivilig ^^

2 kommentarer:

  1. Det er ikke noe galt med rosa hår <:

    SvarSlett
  2. Sikkert ikke, Men har jeg rosa hår så er det noe mer en bare noe galt!

    SvarSlett